Viallisen tuotteen takuuvaihto

Asiakaspalvelumme auttaa teitä laitteen ongelmanratkonnassa, vikatilanteessa voitte ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme osoitteessa [email protected].

Takuuaikana normaalikäytössä vikaantunut laite korjataan / korvataan uudella. Useimmat valmistajat hoitavat takuunsa suoraan loppukäyttäjän kanssa, ja tämä on myös nopein tapa saada takuu hoidettua. Katso oheiselta listalta laitteesi huoltoliikkeen yhteystiedot.

Jos tuotteesi valmistajaa ei löydynyt listasta, voitte täyttää linkin alta löytyvän takuuvaihtolomakkeen tuotteen palautusta varten. Saatte palautukseen  vaadittavan palautusnumeron sähköpostilla.

Kaikilla myymillämme tuotteille on vähintään 12 kk takuu, paitsi akut ja tehdyt työsuoritteet 3kk. Jos tuotetta ei voida korvata tai vaihtaa hyvitetään tuotteesta ensimmäisen vuoden aikana 100% ja tämän jälkeen ikävähenys on 20% / vuosi. Tuotteet joilla on pidempi takuu kuin viisi vuotta, vaihdetaan tämän ajan sisällä Data-Systemssin toimesta. Tämän jälkeen takuuasiat pitää hoitaa suoraan valmistajan kanssa, esim. tuotteet joille valmistaja antaa elinkäisentakuun.

Muut takuuehdot Takuun perusteella DS korjaa takuun piiriin kuuluvat viat, jotka ilmenevät laitteita normaalisti käytettäessä käyttö-ohjeita noudattaen ja jotka ilmoitetaan DS:lle takuuaikana välittömästi vian ilmettyä. Kohdassa 5.1 sovitun lisäksi DS ei vastaa palveluiden, laitteiden, ohjelmien, varaosien ja tarvikkeiden virheistä tai niiden seurauksista. Asiakas on velvollinen osoittamaan takuun voimassaolon. Jos takuunalainen työ on tehty DS:n korjaamossa, Yritykset vastaa vialliseksi toteamansa tavaran kuljetuksesta DS:n korjaamoon ja takaisin omalla kustannuksellaan.

Aiheettomat takuupalautukset. Jos asiakas palauttaa tuotteen joka osoittautuu ehjäksi on DS oikeutettu perimään testauksesta ja tarkastuksesta 25.00 euron suuruisen maksun. (sis. alv).

Siirry täyttämään lomake »