Kuvaus
Swap Plus – Brother vastaa huoltokutsuun 8 tunnin sisällä (arkisin ma-pe klo 8-16) ja on yhteydessä asiakkaaseen vikatilanteen selvittämiseksi. Brother toimittaa vaihtolaitteen asiakkaalle neljän (4) arkipäivän sisällä. Laite voi olla kunnostettu tai vastaava tuotemalli. Asiakas on velvollinen asentamaan korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle ja palauttamaan rikkonaisen laitteen Brotherille. Toimituskulut sisältyvät palveluun ja niistä vastaa Brother.
Takuupaketti on voimassa 36, 48 tai 60 kuukautta ja sisältää tarvittavat varaosat (ei tulostustarvikkeita). Takuupaketti ja uusi Brother-laite tulee rekisteröidä 60 päivän sisällä ostopäivästä Brother Online -sivuilla.
Voiamssa: Tanska, Norja, Ruotsi, Suomi.
Yleistä | |
Sisältää huollon | Tuotteen vaihto |
Sijainti | Laivaus/lähetys |
Sopimusaika | 3 vuotta |
Tiedot | |
Huolto ja tuki |
Laajennettu palvelusopimus – tuotteen vaihto – 3 vuotta – laivaus/lähetys
Tekninen tuki – puhelinneuvonta – 3 vuotta |
Huom! Tekniset tiedot tarjoaa kolmas osapuoli. Data-Systems ei vastaa virheellisistä tiedoista.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.